Marka MOHITO otwiera sezon kampanią ze słonecznym Los Angeles w tle. W wiosenno-letniej kolekcji projektanci postawili na ciekawe faktury, przezroczystości oraz subtelne koronki. Obok sukienek z bieliźnianymi akcentami pojawią się denimowe katany z kolorowymi haftami. Nonszalanckie połączenia i personalizacja ubrań- to najlepszy przepis na stylizację. Twarzą kampanii LA Play została Daga Ziober, autorem zdjęć jest Marcin Kempski.
LA Play to zaproszenie do zabawy i eksperymentów. Nic nie jest oczywiste: dżinsowa kurtka stała się gorsetem, skórzana spódnica topem, a lśniące spinki do włosów ozdabiają klapy kurtki niczym broszki. Wśród propozycji marki nie zabraknie klasyków w nowoczesnym wydaniu- dobrze skrojonych marynarek, cygaretek czy plisowanych spódnic midi w kilku wersjach kolorystycznych.
Nowa kolekcja MOHITO to także wariacja na temat bawełnianych koszul. Powróci model z falbaną, tym razem w bieli. Pojawią się wzory z asymetrycznymi zdobieniami i kolorowymi naszywkami.
Wiosenno-letnie sylwetki to także bogato zdobione tkaniny. Hafty inspirowane Japonią można znaleźć na dżinsowych kurtkach, płaszczu i spodniach. Lekkie, tiulowe spódnice ozdobiły aplikacje z roślinnymi motywami.
Choć w kolekcji dominują faktury i wzory, projektanci zadbali o oryginalne dodatki. Welurowe sandały, paski z zdobnymi klamrami i chokery. Po raz pierwszy w ofercie pojawią się ozdoby do włosów.